Fix vázas masszázságy Lipt® G-02

Fix vázas masszázságy Lipt® G-02

209 990 Ft
165 346 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
									
									

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Szabványos paraméterek

Az ágy mérete

70 x 195 cm

Magasság

70 cm

Teherbírás

200 kg

Kárpitozás

4 cm

Szín

Műbőr színe

Szerkezet színe

fehér
(RAL 9003)

Stabil és kényelmes, kétrészes fizioterápiás- és masszázságy rögzített magasságban. Az ágy felső része könnyen állítható a gázteleszkóppal, amely felfelé 45°-kal, valamint lefelé 35° -kal állítható az ágy vízszintjéhez képest. A masszázságy kényelmesen kárpitozott 4 cm vastag molitán habbal és kiváló minőségű, könnyen tisztítható műbőrrel, valamint állítható magasságú csúszásgátlós lábakkal és egy 50 cm-es lepedőtartóval van felszerelve.

A kiegészítő felszerelést, a masszázságy színét és kialakítását igényei és ízlése szerint kiválaszthatja.

Az egyedi készítésű masszázságyak szállítási ideje a megrendelés megerősítésétől számítva 2-5 hét.

Jelenleg raktár készleten (azonnal elvitelre):
Kétrészes masszázságy krémszínű műbőrrel, fehér szerkezettel, állítható felső résszel, nyílással az arc részére.
Lehetőség van krémszínű fejtámla megvásárlására tartóval (raktáron).

Felszerelés felár ellenében Ár ÁFA-val
fejtámla tartó és fejtámla a masszázságy színében 18 360 Ft
arcnyílás a szerkezetben 14 400 Ft
oldalsó kivágás a masszázságyon 33 840 Ft
szerkezeti szín megváltoztatása - bármilyen RAL szín 19 440 Ft
Vojta-Bobath 1 méret (90 x 190 cm) 36 360 Ft
Vojta-Bobath 2 méret (100 x 200 cm) 43 560 Ft
áltoztatható ágy szélesség (min 60 cm / max 90 cm)  
60, 65, 75, 80, 85 cm 19 440 Ft
90 cm 38 880 Ft
változtatható ágy hossz (min 190 cm / max 210 cm)  
190, 200, 205, 210 cm 19 440 Ft
a lábak magasságának megváltozása 24 120 Ft
a molitán hab vastagságának megváltozása  
6 cm 6 120 Ft
8 cm 12 240 Ft

Fejtámla tartó és fejtámla

A legnagyobb kényelem az ügyfél számára - a fejtámla tartó vas szerkezete tartós és ellenálló. A patkó alakú fejtámla (30 x 30 cm), amely a nyugágy színében van kárpitozva, lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy kényelmesen feküdjön a hason, miközben a hát és a nyak ellazul.

“

Arckivágás

A 20 x 12 cm méretű kerek kivágás a masszázságy szerkezetében a hason fekvő vendég arc formájához igazodik, így biztosítva a kényelmet. Bizonyos kezeléseknél nagyon fontos, hogy az ügyfél a fejét ne fordítsa oldalra. A nyílás jól illeszkedő ékkel lezárható.

“

Állítható lábak csúszásgátlóval

A lábak alsó része szükség szerint csavarozható, hogy kompenzálja a padló enyhe egyenetlenségét, így a masszázságy teljesen stabil marad. A láb alja pedig egy gumi csúszásgátlóval van ellátva, amely megakadályozza az ágy elcsúszását a padlón, ugyanakkor megóvja a padlót a sérülésektől.

“

Kivágás a masszázságy oldalán

Az úgy nevezett "babapiskóta" alakú kivágások a masszázságy oldalán lehetővé teszik a jobb hozzáférést az ügyfélhez. A kivágások sablon szerint készülnek, így a masszázságy mindkét oldala 5 cm-re keskenyebb a kivágásnál.

“

Lepedő tartó

A masszázságy alján lévő tartó, amelyre egyszer használatos lepedő rögzíthető. Lehetővé teszi a tekercs kényelmes használatát, újrafeszítését és darabolását anélkül, hogy a hengert kézzel manipulálni kellene.

“

Választható szerkezet szín

Válasszon bármilyen színt a RAL színpaletta alapján.

“

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot