Fürdő tőzeg - 3 liter

Fürdő tőzeg - 3 liter

1 990 Ft
1 567 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
1 990 Ft
1 567 FtÁFA nélkül

Fürdő tőzeg.

A fürdők kényelmét most már akár az „otthona melegéből” is élvezheti. Ez a speciálisan módosított balneoterápiás tőzeg a természetes hatóanyagaival nemcsak az újjászületés és megtisztulás érzését nyújtja, hanem feltölti a természet energiáival is.
Alkalmazás: Legalább 1 liter fürdő tőzeget hozzáadunk a fürdőkádban lévő forró vízhez (min. cca. 38 ° C) és alaposan megkeverjük. A fürdőt hagyjuk hatni úgy 15 percet. A fürdő után zuhanyozzon le. Az alkalmazás után nyugalmas pihenést ajánlunk az ágyán, melegben, úgy 20 percen át.

Vélemény 7

Streinu Daniela
2024.7.17.

Tetszik a tőzeg szerlezete, eddig 3szor tettem az egész testre, a hát ellazult és a bőröm olyan, mint SPA kezelés után

0.0.0.
velvesa
Anca
2023.8.7.

Szuper!

0.0.0.
velvesa
Claudia
2023.7.25.

Nagyon jó!

0.0.0.
velvesa
Suzana
2023.6.22.

Nagyon jó!

0.0.0.
velvesa
Gabriela C.
2022.8.5.

Minőségi gyógyító tőzeget vásároltam nagyon jó áron, ajánlom a többi reumatológiai nehézségekkel küszködő embereknek is.

0.0.0.
velvesa
Negoi Maria Daniela
2022.6.24.

Nagyon elégedett vagyok a termékkel. Nem tudtam, hogy ennyire hasznos, nagyon jól hat az ízületeimre. Biztosan rendelek még.

0.0.0.
velvesa
Ghigeanu Georgeta
2024.8.16.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot