Gyengéd masszázskefe arca
Speciális kefe puha természetes kecskeszőr sörtékkel a száraz bőr masszázsához. Finom gyermekhaj fésülésére is alkalmas.
Rendszeres használat mellett a kefe gyengéd hámlasztást és egyben serkentést és megfelelő nyirokmozgást biztosít a bőrnek, ami megakadályozza a szem alatti duzzanat kialakulását, kisimítja a ráncokat és feszesíti az arc kontúrjait.
A kezelés után a bőr jobban befogadja a kozmetikumokat, ragyogó, bársonyosan sima, egységes színű, kevésbé látható pórusokkal.
A masszázskefe használata
A kefével történő kezelést mindig kellemesnek, fájdalommentesnek kell érezni, megfelelő nyomást kell alkalmazni, a bőr átmenetileg enyhén rózsaszínűvé válhat. Kezelje az arcot a nyirokáramlás irányában, azaz a középponttól (orr) a fülek felé haladva, a nyakat az álltól a mellkasig és a dekoltázst körkörös mozdulatokkal a szegycsonttól a karok felé masszírozza.
A masszázskefe ápolása
Higiéniai okokból mindenkinek saját masszázskefével kell rendelkeznie. A kefét hetente egyszer alaposan mossa le szappannal, és hagyja megszáradni a levegőn, sörtékkel lefelé.
Figyelmeztetés: Ne használja a kefét a bőrön, ha pikkelysömörben, aknéban, ekcémában szenved, friss hegei, bőrgyulladásai, megnagyobbodott vénák az arcon vagy a bőr épségének bármilyen sérülése van. A kefével történő kezelés során kerülje az anyajegyeket, szemölcsöket és bármilyen kinövést a bőrön, hogy ne irritálja őket.
Anyag: tölgyfa és finom kecskeszőr sörte
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot