Hegyi napfény SCHOTT HS 834
A SCHOTT hegyi napfény egészséges és biztonságos alternatívája a napsugaraknak, alkalmas wellness-, szépségápolási vagy otthoni használatra. A készülék az ultraibolya UV-sugárzás elvén működik, amely behatol az izomszövetbe. Egyrészt segít a D-vitamin pótlásában, másrészt pedig természetes barnulást is biztosít. Használhatja izom- és ízületi fájdalmak, légúti betegségek, bőrproblémák vagy allergiák kezelésére is.
A hegyi napfényterápia növeli a szerotonin és a melatonin szintet is, amely jótékony hatású a depresszió és az álmatlanság kezelésében.
Az izzó csövek panorámaképesek az arc és a dekoltázs egyenletes besugárzása érdekében, beépített fényvisszaverő képernyővel rendelkeznek, amely megkönnyíti a barnulási folyamatot.
Használat:
Használat előtt ajánlott a csomagban található speciális UV-szűrős védőszemüveg viselése, valamint UV-szűrős fényvédő krémmel bekenni az arcot és a testet. A sugárzó beépített funkcionális időzítővel rendelkezik, amely 4 személy számára képes megjegyezni a beállított időt. Ideális a hegyi napozás heti 2-3 alkalommal 15 percig. Saját biztonsága érdekében 1 méter távolságra legyen a készüléktől, hogy elkerülje a nagy mértékű UV-sugárzást.
Technikai paraméterek:
Izzók: Philips Cleo Isolde 4 db.
Időzítő: 4 személy memóriás készülék (max. 30 perc)
Méretek: 35 x 26 x 17 cm (magasság x hossz x szélesség)
Teljesítmény: 75 W
Tápellátás: 230 V / 50 Hz
Súly: 2,3 kg
Csomagolás:
Hegyi napfénySCHOTT HS 834 és 2 pár védőszemüveg
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot