Hegyi napfény SCHOTT HS 834

Hegyi napfény SCHOTT HS 834
Hegyi napfény SCHOTT HS 834
Hegyi napfény SCHOTT HS 834
Hegyi napfény SCHOTT HS 834
Hegyi napfény SCHOTT HS 834

Hegyi napfény SCHOTT HS 834

77 990 Ft
61 409 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
77 990 Ft
61 409 FtÁFA nélkül

A SCHOTT hegyi napfény egészséges és biztonságos alternatívája a napsugaraknak, alkalmas wellness-, szépségápolási vagy otthoni használatra. A készülék az ultraibolya UV-sugárzás elvén működik, amely behatol az izomszövetbe. Egyrészt segít a D-vitamin pótlásában, másrészt pedig természetes barnulást is biztosít. Használhatja izom- és ízületi fájdalmak, légúti betegségek, bőrproblémák vagy allergiák kezelésére is.

A hegyi napfényterápia növeli a szerotonin és a melatonin szintet is, amely jótékony hatású a depresszió és az álmatlanság kezelésében.
Az izzó csövek panorámaképesek az arc és a dekoltázs egyenletes besugárzása érdekében, beépített fényvisszaverő képernyővel rendelkeznek, amely megkönnyíti a barnulási folyamatot.

Használat:
Használat előtt ajánlott a csomagban található speciális UV-szűrős védőszemüveg viselése, valamint UV-szűrős fényvédő krémmel bekenni az arcot és a testet. A sugárzó beépített funkcionális időzítővel rendelkezik, amely 4 személy számára képes megjegyezni a beállított időt. Ideális a hegyi napozás heti 2-3 alkalommal 15 percig. Saját biztonsága érdekében 1 méter távolságra legyen a készüléktől, hogy elkerülje a nagy mértékű UV-sugárzást.

Technikai paraméterek:
Izzók: Philips Cleo Isolde 4 db.
Időzítő: 4 személy memóriás készülék (max. 30 perc)
Méretek: 35 x 26 x 17 cm (magasság x hossz x szélesség)
Teljesítmény: 75 W
Tápellátás: 230 V / 50 Hz
Súly: 2,3 kg

Csomagolás:
Hegyi napfénySCHOTT HS 834 és 2 pár védőszemüveg

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot