Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro

Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro
Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro
Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro
Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro
Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro

Láb masszírozó készülék BEURER FM 150 Pro

79 990 Ft
62 984 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
79 990 Ft
62 984 FtÁFA nélkül
Raktáron a beszállítónál (Önnél 3 - 5 napon belül)
Kézbesítési információ

A Beurer FM 150 Pro elektromos masszírozó készülék revitalizáló lábmasszázshoz. Két kellék készletből áll. Az egyik mandzsettakészlet a vádli masszírozásához, a másik pedig combmasszázshoz alkalmas.

A készülék beépített légpárnákkal rendelkezik, amelyek felváltva felfújódnak és leeresztenek, és pihentető nyomásmasszázst biztosítanak a lábaknak. Hatékonyan serkenti a vérkeringést, melynek köszönhetően a lábak jól ellátottak vérrel, megszünteti a fájdalmat és az izomfeszülést, valamint segít megelőzni a visszér- és pókvénák kialakulását. A mandzsetta mérete könnyen állítható tépőzárral.

Egységes kézi vezérléssel rendelkezik, amellyel a masszázs intenzitása és hossza állítható. A vezérlő akkumulátorról működik, de töltővel is feltölthető.
A csomagban utazótáskát is talál, amelyben tárolhatja a masszázs segédeszközöket vagy magával viheti az utazásai során.

Használat:
A készüléket ajánlatos közvetlenül a bőrön vagy vékony ruharétegen keresztül alkalmazni. Helyezze a masszázs készüléket a vádlira és a combjára majd rögzítse tépőzárral. Győződjön meg arról, hogy a készülék és a bőr között van még legalább két ujjnyi szabad hely. Csatlakoztassa a tömlőket a készülékhez, majd a vezérlőhöz.

A masszázs megkezdése előtt ajánlott enyhén hajlítani és felemelni a lábakat. Egyszerűen csak elindítja a készüléket a vezérlő On/Off gombjával, majd az oldalán lévő forgatható gomb segítségével beállíthatja a masszázs hosszát (10, 20, 30 perc) és a masszázs intenzitását.

A készülék beépített azonnali párnaleeresztés funkcióval rendelkezik, amelyet a STOP gombbal aktiválhat, így a masszázst bármikor megszakíthatja.

Tisztítás:
Tisztítás előtt kapcsolja ki a készüléket és távolítsa el a levegőtömlőket. Tisztítsa meg a mandzsettákat nedves ruhával vegyi tisztítószerek használata nélkül. Várja meg, amíg megszáradnak, mielőtt újra használná őket.

Figyelmeztetés:
A masszírozó készülék nem alkalmas gyermekek és terhes nők számára. Egészségügyi korlátozások esetén a készülék használata előtt konzultáljon orvosával.

A készülék paraméterei:
A térd mandzsettáinak mérete: 67 x 61 x 0,5 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
A comb mandzsetta mérete: 85 x 23,5 x 0,5 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)

Az elem típusa: 4 x 1,5 V AA
Teljesítmény: 3 W
Szín: fekete-piros

Csomagolás:
2 x vádli mandzsetta
2 x comb mandzsetta
4x légtömlő
1x kézi vezérlő
1 x utazótáska
4 x AA elem (1,5 V)
1x töltő

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot