Masszázs alátét BEURER MG 280
Többfunkciós masszázs alátét, amelyet a jóga és a nyújtó tornagyakorlatok ismeretei ihlettek.
7 légkamrából áll, amelyek felfújódnak és így hatnak a váll, hát és a nyak izmaira, így szimulálva az edzési és nyújtási technikákat.
Nyugtató hatású, csökkenti a stresszt és az izomfeszültséget, tökéletes ellazulást biztosít.
Használati tipp:
A fizikai és a mentális állapot összefügg, így a pozitív hatások maximalizálása érdekében az alátét használata előtt megfelelő lelki hangulatban kell lennie.
Kezdetnek keressen olyan csendes helyet otthonában, ahol nincs zavaró tényező.
Feküdjön le kényelmesen az alátétre, csukja be a szemét, lélegezzen mélyen és hagyja, hogy a gondolatai follyanak.
15 perc masszázs alátéten eltöltött pihenés után kellően ellazultnak, mozgékonynak és rugalmasnak kell éreznie magát, újra készen állni a mindennapi kötelességekkel való megbírkózásra.
A masszázs alátét könnyen kezelhető, a vezérlőkészülék kéznél van.
A pihentető hatás és a kényelem fokozása érdekében melegítő funkcióval és gyengéd vibráló masszázzsal rendelkezik. 4 üzemmód és 3 erősségi fokozat közül választhat.
Az alátét könnyen kezelhető, a tépőzárral és a fogantyúval könnyebben mozgatható. Utazáshoz vagy nyaraláshoz is alkalmas.
Jellemzés és fontos paraméterek:
A készülék típusa: masszázs alátét
Megnevezés: MG 280
Gyártó: Beurer (Németország)
Szín: szürke - fekete
Tápellátás: hálózati csatlakozás
Beállítási lehetőségek: 4 választható mód és 3 erősségi szint
Melegítési mód: igen
Vibráló masszázs mód: igen
Automatikus kikapcsolás: igen
Teljesítmény: 36 W
A széthajtott alátét méretei: 127 x 55 x 10 cm
Az összehajtott alátét méretei: 75 x 53,5 x 15 cm
Súly: 5,5 kg
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot