Lávakövek Lipt® 60db W

Lávakövek Lipt® 60db W

44 148 Ft
34 762 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
44 148 Ft
34 762 FtÁFA nélkül

Professzionális lávakő, márványkő és csakrakő készlet masszőrök számára praktikus bambuszdobozban. A kövek különböző méretűek és formájúak a különböző testrészek, fej és arc masszírozására.

A lávakövek 100% bazaltból készülnek, gyorsan felmelegszenek és hosszú ideig megtartják a hőt. Kézzel csiszoltak, és sima, lekerekített élekkel rendelkeznek, így könnyen siklanak a bőrön.

A felmelegített bazaltkövek nagyon kellemesen hatnak a testre, tökéletesen ellazítják a testet és a lelket, melegítik a bőrt, ellazítják a feszült izmokat, ízületeket. A márvány köveket hűsítő masszázshoz használják, segít csökkenteni a duzzanatot, a gyulladást és a fájdalmat megerőltető fizikai aktivitás után.

A hideg és meleg kövek váltogatásával serkentik a vérkeringést, a kezelt terület jól ellátott vérrel. A bőr feszes és friss az eljárás után.

A készlet tartalma:
3 extra nagy kő nyakra, hasra és derékra (11,4 x 7,65 x 2,8 cm)
6 nagy kő a hátra és a lapockákhoz (7,5 x 5,65 x 2,8 cm)
10 közepes kő lábra, kézre és kézre és tenyérre (6,65 x 4,8 x 1,65 cm)
6 kis ovális kő a homlokra, a fejre (3,6 x 2,7 x 1,6 cm)
8 ujjközi kő (3,5 x 2,75 x 0,85 cm)
6 kis arckő (2,2 x 0,9 cm)
8 gerinckő (4,5 x 0,85 cm)
2 hosszanti kő a mélymasszázshoz (7,7 x 2,85 x 1,7 cm)
4 ovális márvány hidegterápiás kő (4,1 x 3,1 x 1 cm)
7 színes csakrakő

Csomagolás: 60 db masszázskő fadobozban

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot