Nebulizátor illóolajokhoz - Tokio
A nebulizátor alternatív eszköz az aromaterápia szerelmeseinek, amely az illóolajok hideg párlasztási elvén működik víz hozzáadása nélkül. A hideg diffúzió során az illóolajok nem melegednek fel, és az illóolajok minden egészségre hasznos terápiás tulajdonsága megmarad.
A nebulizátor koncentrált, intenzív és hosszan tartó illatot áraszt a környezetbe, már néhány perc elteltével a teste és a lelke is részesülhet a kiválasztott illóolaj jótékony hatásaiban.
A Tokio porlasztó elegáns, minimalista dizájnja különféle típusú belső terekbe illeszkedik. A beépített akkumulátor, a vezeték nélküli vezérlés és a tárolótok nagyszerű társsá teszik otthon és útközben is, bárhol használhatja az aromaterápiát, ahol szüksége van rá. Hatás terület 20-30 m2.
Kiválaszthatja a kívánt diffúziós intenzitást a vezérlőpulton, ha megérinti:
Intenzív üzemmódban kétperces diffúziót egy perc szünet és 2 órás működés után automatikus kikapcsolás követ.
Gyengéd üzemmódban 30 másodperces működés váltakozik a 90 másodperces szünettel, és az automatikus kikapcsolás funkció 5 óra elteltével aktiválódik.
Hogyan használjuk a nebulizátort
- Töltsön meg egy üvegköpölyt 100%-ban esszenciális (illó) olajjal.
- Csatlakoztassa az elosztó fúvókát a megfelelő diffúzió biztosításához.
- Állítsa be az üzemmódot a kezelőpanelen.
- Használat után tisztítsa meg az üvegrészeket.
A porlasztó készlet a következőket tartalmazza:
hordozható tok
üvegköpöly
pipetta
USB-micro tápkábel
Műszaki paraméterek
Méretek: 10,7 x 6 x 5,7 cm
Az akkumulátor kapacitása: 1500 mA
Tápellátás: 5 V / 0,5 A
Felhasznált anyagok: üveg, fa, gumi
Hozzávetőleges töltési idő: 3-4 óra
Súly: 245 g
Figyelmeztetés: Csak 100%-ban természetes illóolajokat használjon a készülékbe. Az üvegköpölyt és a pipettát óvatosan kezelje és rendszeresen tisztítsa meg, nehogy lerakódások képződjenek bennük.
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot