Szürke szauna kalap gyapjúból

Szürke szauna kalap gyapjúból

3 490 Ft
2 748 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3 490 Ft
2 748 FtÁFA nélkül

A sapka védelmet nyújt a fej túlmelegedése, valamint a haj és a hajgyökerek károsodása ellen a szaunázás során. Hatékonyan szigeteli a hőt és felszívja a nedvességet.Ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően a kalap lényegesen kellemesebbé teszi és meghosszabbítja a szaunában való tartózkodást.

A szauna kalap vízálló, hagyományos kivitelben 100% gyapjú filcből készült és barna cérnával van átvarrva. A tetején praktikus fül a felakasztáshoz. A sapka méretét úgy alakították ki, hogy kényelmes viseletet biztosítson férfiaknak és nőknek egyaránt.

Figyelmeztetés:
A sapkát kézzel mossa. A terméket nem ajánlatos vasalni, mosógépben mosni vagy szárítógépben szárítani.

Méretek:
Kerület: 72 cm
Mélység: 26 cm

Anyag:
100% gyapjú
Szín: szürke, barna varrással

Vélemény 4

Mihaela
2023.4.14.

A termékkel nagyon meg vagyok elégedve, tökéletesen megfelel a céljának, a fej már nem melegszik túl, a haj védett. Az anyag pontosan olyan, amilyenre szüksége van.

0.0.0.
velvesa
Voytachi
2023.3.28.

Nem vártam, hogy ilyen nem megfelelő anyagból lesz. Ez szó szerint gyapjú szigetelő réteg, ha csak hozzáér, mindenhol van. Ezt nem igazán szeretné a fejére tenni.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, a gyapjú filc olyan anyag, amely kitűnő szigetelő tulajdonságokkal rendelkezik, azonban nem annyira sima, mint a szőtt anyagok. Ha a termék nem felel meg Önnek, 14 napon belül ingyen vissza tudja küldeni.

2023.4.3.
velvesa
Paul
2022.10.3.

Megéri az árát.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2023.3.9.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot