Pihentető krém magnéziummal SPORT AFTER 200ml
Kényeztesse magát jól megérdemelt pihenéssel és az intenzív fizikai aktivitás után a SPORT AFTER pihentető krémmel. Tartalmaz mindent, ami szükséges az igénybe vett izmok és ízületek gyors regenerálódásához.
Magnézium, amely pótolja a szükséges ásványi anyagokat és oldja az izomfeszültséget, valamint gyömbér és árnika kivonat, amely megnyugtatja a stresszes testrészeket és felgyorsítja a regenerációt. Összetételének köszönhetően a SPORT AFTER krém tökéletes társ mindazok számára, akik intenzív edzés után szeretnének minél hamarabb újra "játékba" kerülni.
Használat: Sportolás vagy egyéb fizikai aktivitás után használja a SPORT AFTER krémet az izmok ellazítására és regenerálására. Vigye fel a kívánt helyre és masszírozza be. A könnyen felszívódó textúra lehetővé teszi, hogy a krém gyorsan behatoljon a bőrbe, azonnali megkönnyebbülést és frissességet biztosítva.
Figyelmeztetés: Kerülje a szemmel vagy nyálkahártyával való érintkezést. Gyermekek elől elzárva tartandó. Használat közben bizsergő vagy enyhe szúró érzés jelentkezhet, ami a magnézium felszívódásának normális tünete.
Tárolás: Szobahőmérsékleten, magas hőmérséklettől védve.
Csomagolás: 200 ml
Összetétel (INCI): Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Magnesium Chloride, Glyceryl Stearate, Menthol, Prunus Amiygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Isostearyl Alcohol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate, Butylene Glycol Cocoate, Ricinus Communis Seed Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Oil, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Arnica Montana Flower Extract, Zingiber Officinale (Ginger)Root Extract, Cetearyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorebate, Xanthan Gum, Tocopherol, Ethylcellulose, Sodium Chloride, Potassium Chloride, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot