Szilikon masszázs köpöly fogantyúval

Szilikon masszázs köpöly fogantyúval
Szilikon masszázs köpöly fogantyúval
Szilikon masszázs köpöly fogantyúval
Szilikon masszázs köpöly fogantyúval
Szilikon masszázs köpöly fogantyúval

Szilikon masszázs köpöly fogantyúval

1 690 Ft
1 331 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 690 Ft
1 331 FtÁFA nélkül

Innovatív ergonomikus szilikon köpöly. A fogantyúnak köszönhetően a köpöly könnyen kezelhető.

A szilikon masszázs köpöly alkalmas masszőröknek és otthoni használatra egyaránt. A köpöly felhelyezéséhez szükséges vákuum erősségét szükség szerint szabályozhatja. A szilikon köpöllyel történő kezelés jótékony hatással van a narancsbőrre és a nyirokeringés serkentésére. Kiválóan alkalmazható gyermekeknél, mivel nem kell a tűztől félni, bárhol, ahol a klasszikus üveg köpöly és a nyílt láng alkalmazása problémát jelent.

A köpölyözés előnyei:
  • jótékony hatással van a narancsbőrre
  • serkenti a vérkeringést
  • javítja a nyirokkeringést
  • méregtelenítés
  • bőrfiatalító hatás
  • tisztítja a pórusokat
  • regenerál

Használat:
Vigyen fel a bőrre masszázskészítményt – krémet, zselét vagy olajat. A köpölyt középen nyomja össze az ujjaival és nyomja ki belőle a levegőt. Helyezze az összenyomott köpölyt arra a testrészre, ahol használni szeretné. Ügyeljen arra, hogy a köpöly teljes széle érintkezzen a bőrrel. Majd oldja fel az ujjai által kifejtett nyomást. A köpölyben vákuum keletkezik, amely beszippantja a bőrt és a bőr alatti szöveteket.

Karbantartás:
Meleg vízzel és lágy tisztítószerrel mossa. Ne használjon agresszív tisztítószereket, savakat vagy erős lúgokat. A köpölyöket hasonló módon fertőtlenítheti, mint a baba-cumikat és üvegeket – forró vízben vagy gőzben.

Anyaga:
Élelmiszeripari szilikon

Méretek:
A köpöly alsó átmérője: 42 mm (belső), 65 mm (külső)

Vélemény 6

Sari Laszlone
2024.10.11.

A hasznalat konnyitese nagyon fontos!

0.0.0.
velvesa
Misi
2023.8.3.

Nagyon szeretem a terméket. Az elején meg kell ismerni, de utána hamar ráérez az ember, és jól tudja használni. A vendégeim szeretik.

0.0.0.
velvesa
Farkas Kata
2022.11.9.

Már másodszor rendelem, könnyű felhelyezése miatt, szeretem használlni.

0.0.0.
velvesa
Damian
2022.7.7.

Nagyon elégedett vagyok, a vendégeimnél nagyszerű eredményeket értem el, ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Laco
2022.5.17.

Kellemes anyag, könnyű használat. Ilyen kis méretű köpölyre igen jó vákuum.

0.0.0.
velvesa
Marianna
2022.5.16.

Fogantyúval ellátott köpölyt vettem, egyértelműen szuper befektetés. Kényelmesebb, mint az üveg és a láng, jól felszívódik, mozgatható, tökéletesen felszívja a bőrt és felengedi, amit kell. Már van 6 és tervezem, hogy vásárolok még.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot