Gumiköpöly készlet 4db

Gumiköpöly készlet 4db

4 350 Ft
3 425 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
4 350 Ft
3 425 FtÁFA nélkül

Gumi masszázs köpöly szett masszőröknek és otthoni használatra is. A vákumot szükség szerint saját magunk tudjuk szabályozni. Alkalmas főleg narancsbőr ellen és a nyirok áramlásának a fokozására. Kiválóan alkalmazható gyermekeknél, mivel nem kell a tűztől félni.

A köpölyözés előnyei:
  • izom- és ízületi fájdalom eltávolítása
  • izmok és ízületek relaxációja
  • bőrfiatalítás
  • a narancsbőr állapotának javítása
  • javítja a vérkeringést
  • javítja a nyirokáramlást
  • méregtelenítés

Használat:
Vigyen fel a bőrre masszázskészítményt – krémet, zselét vagy olajt. A köpölyt középen nyomja össze az ujjaival és nyomja ki belőle a levegőt. Helyezze az összenyomott köpölyt arra a testrészre, ahol használni szeretné. Ügyeljen arra, hogy a köpöly teljes széle, érintkezzen a bőrrel. Most oldja fel az ujjai által kifejtett nyomást. A köpölyben vákum alakul ki, amely beszippantja a bőrt és a bőr alatti szöveteket.

Karbantartás
:
Meleg vízzel és lágy tisztítószerrel mossa. Ne használjon agresszív tisztítószereket, savakat vagy erős lúgokat. A köpölyt hasonló módon fertőtlenítheti, mint a baba-cumikat és üvegeket – kifőzés által.

Anyaga:
Gumi

Tartalom és méretek:
4 db köpöly 25mm, 40mm, 50mm és 60mm belső átmérővel

Vélemény 12

Antal Rédai
2024.10.14.

Nagyon megvagyok elégedve a termékkel! Be kell még dolgozratni, de ez normális! Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Lenka
2024.8.20.

Hosszú évek óta dolgozom ezekkel a köpölyökkel és megfelelnek, csak az zavar, hogy olyan méretű csomagban vannak, hogy nem lehet csak egy méretet választani... De amúgy köszönöm és nagyon elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Marta
2023.7.27.

Kicsit keményebbek, de jól működnek masszázshoz is

0.0.0.
velvesa
VIP Masszázs Oktatási Stúdió
2023.3.27.

Már többféle köpöllyel dolgoztam,de eddig a 18 év alatt ez vált be a leginkább.Szeretek vele dolgozni.

0.0.0.
velvesa
Mona
2022.7.17.

Jól működik, tapadása szabályozható, szeretem.

0.0.0.
velvesa
Emese
2022.6.15.

Tökéletes

0.0.0.
velvesa
Zuzana Fillova
2022.4.13.

A köpölyöket ajándékba kaptam. Elégedett vagyok velük.

0.0.0.
velvesa
Bató Veronika
2023.6.13.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Bató Veronika
2023.6.6.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Bató Veronika
2023.5.25.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Bató Veronika
2023.5.15.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Bató Veronika
2023.4.15.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot