Színes szűrők a MediLight biolámpához
A színterápiás színszűrők a MediLight biolámpa kiegészítőjeként szolgálnak. A fényszínterápia teljes és sikeres hatásához célszerű ismerni a csakrák színeit, mivel a szűrő minden színe egy adott testrész belső öngyógyításáért felelős.
Rózsaszín szűrő
- Alkalmas az egész test sugárzására
- Feloldja a lelki és a belső feszültséget
- Fékezi az agressziót
Lila szűrő
- Alkalmas a fej tetejére és a homlokra
- Serkenti az idegrendszert, enyhíti a fejfájást és a görcsöket
- Javítja a memóriát, segít az asztma és a skizofrénia kezelésében
Kék szűrő
- Alkalmas torok és garat kezelésére
- Csökkenti a pulzust és megnyugtatja az idegeket és az ereket
- Segíti a koncentrációt
- Igen erős gyulladáscsökkentő és fertőtlenítő hatású
Zöld szűrő
- Hatékony a szívre és a tüdőre
- Alkalmas hörghurut és erős köhögés esetén
- Hatékony reuma, fekélyek és ciszták ellen
- Erősíti a bőrt és a csontokat
Narancssárga szűrő
- Az alsó hasra hat
- Pozitív hatással van a vesére, a hólyagra, a belekre, a vérre és a nyirokrendszerre
- Erősíti az immunrendszert és növeli az étvágyat
- Segíti a koncentrációt és segít a depresszió ellen
Piros szűrő
- Ideális a test alsó részére
- A szűrő hatásos nem gyulladásos állapotok esetén
- Csökkenti a derékfájást és aktiválja a fizikai erőt
- Támogatja a vérkeringést és a vörösvértestek képződését
Sárga szűrő
- A biolámpa-csomag standard része
- Alkalmas a gyomor területének sugárzására
- Univerzális felhasználású
- Erősíti az ideg- és emésztőrendszert
- Pozitív hatással van a cukorbetegség, menopauza és sérv esetén
Használat:
Győződjön meg arról, hogy a lámpa ki van kapcsolva. Válasszon egyet a színszűrők közül, majd helyezze a lámpa keretére. Ha ki akarja cserélni a szűrőt, fogja meg erősen és enyhe mozdulattal húzza le a pereméről.
Csomagolás:
6 színszűrő
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot