Természetesen formázott lávakövek 45db
Természetesen formázott bazaltkövek komplex, 45 darabos készlete. A készlet minden méretben megközelítőleg egyforma méretű kőkészleteket és hét féldrágakő csakrakövet tartalmaz.
Ebben a készletben csak az ujjközti kövek voltak kézzel megmunkálva, hogy biztosítsák a kényelmet és az egyenletes nyomást a lábujjaknak.
A lávakövek a perui vulkáni folyómedrekből származnak, és a kézzel megmunkált lávakövekkel ellentétben ezeket a folyómederben lévő természeti erők formálják, így változatosabb formákat eredményeznek. A kövek vulkáni eredetüknek köszönhetően nagy hőtároló képességgel rendelkeznek.
A felmelegített lávakövekkel végzett masszázs felmelegíti és mélyen ellazítja az izmokat, elősegíti a lelki és fizikai ellazulást és hozzájárul az általános regenerációhoz. A lávakövek pozitív hatással vannak a vendégre és a terapeutára is. A masszőr keze is felmelegszik és ellazul az eljárás során.
A terápia kiegészítéseként használhatók az energiakövek, melyek a test megfelelő pontjaira alkalmazva erősítik az egyes csakrákat. Alternatív megoldásként a vendég saját maga szerint választhatja ki a köveket és tarthatja a kezében az eljárás során.
A készlet tartalma:
- 6x nagy kő (7 - 9 cm)
- 8x közepes kő (6 - 8 cm)
- 8x kis kő (4 - 5,5 cm)
- 8x arckő (3 - 4 cm)
- 8x ujjközti kő (2 - 3 cm), (egyedül ezek vannak kézzel megmunkálva)
- 7x csakrakő
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot