Törölköző 30x50cm (színes)

Törölköző 30x50cm (színes)

640 Ft - tól
504 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
640 Ft - tól
504 FtÁFA nélkül

Minőségi hoteltörölköző 30 x 50 cm kisebb méretben. A gazdag színválaszték pasztell és élénk árnyalatokban megfel beltéri kiegészítőként és sokoldalúan felhasználható masszőr és gyógytornász rendelőkbe, kozmetikai szalonokba, hotelokba és otthonra egyaránt.

A törölköző mérete ideális:
  • a masszázságy fejtámlájának letakarására
  • a hátmasszázs során a kliens nadrágjának letakarására a ruházat védelmére
  • a test kisebb részeinek elfedésére pakolás során
  • mint kézi törölköző a kliensek számára
  • a szem elfedésére a masszázs és kezelés során
  • letakaráshoz arc és dekoltázs kezelés során
  • kéz és lábtörölközőként pedikűr és manikűr során

Anyag: 100% pamut
Tömeg: 400g/m2
Méretek: 30 x 50 cm
Szlovák / Cseh gyártó

Vélemény 9

Tünde
2024.9.16.

Nagyon jó minőségű áru.

0.0.0.
velvesa
Erika
2024.6.23.

Elégedettség

0.0.0.
velvesa
Erika
2024.6.23.

Elégedettség

0.0.0.
velvesa
Király Ágnes
2024.5.2.

Szép színek. Nagyon jó nedvszívó. Örülök, hogy ezt rendeltem, nem csalódtam.

0.0.0.
velvesa
Vladimír
2024.3.10.

A szín és a minőség is szuper. Maximális elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Lukáš Sobotka
2023.11.20.

Szuper szép

0.0.0.
velvesa
Janka
2023.3.15.

a törölköző nagyon szép, jó minőségű.

0.0.0.
velvesa
Alina
2022.5.5.

Nagyon tetszik. Pontosan olyan színűt kaptam, amilyet szerettem volna.

0.0.0.
velvesa
Vlasta
2023.12.23.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot