Üvegből készült vákuumköpölyök pumpával 8db

Üvegből készült vákuumköpölyök pumpával 8db

17 767 Ft
13 990 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

8 db különböző méretű üvegköpöly készlet műanyag pumpával vákuummasszázshoz.

Miután felhelyezte a köpölyt a kezelt bőrre, kezdje el addig nyomni a pumpát, amíg el nem éri a kívánt nyomásintenzitást. A köpölyben keletkező vákuum finoman felemeli a bőrt. Ez egy egyszerűbb és biztonságosabb köpölyözési módszer tűz használata nélkül.

A vákuummasszázs enyhíti az ízületi és izomfájdalmakat, támogatja a vérkeringést, a nyirokáramlást és oxigénnel látja el a szervezetet. Emellett hozzájárul a fiatalos megjelenéshez és csökkenti a narancsbőrt, visszaadja a bőr rugalmasságát, erősíti a kötőszöveteket és serkenti a kollagéntermelést.

A csomag praktikus bőröndöt tartalmaz, amelyben tárolhatja a köpölyöket és a szivattyút.

Használat:
Masszázs előtt nedvesítse be a bőrt masszázsolajjal, emulzióval vagy krémmel. Válassza ki a megfelelő méretű köpölyt, és helyezze a bőrre úgy, hogy mindenhova elérjen. Helyezze a pumpát az köpölyre, és kezdje el nyomkodni. Miután elérte a megfelelő vákuumot a köpölyben, vegye le a szivattyút, és ismételje meg ezt a módszert a többi köpölynél is. Biztonságosan eltávolíthatja a köpölyt a testről, ha meghúzza a köpöly felső szilikon részét, amely felszabadítja a negatív nyomást. Az eljárás után javasolt a bőr masszírozása.

A köpölyök mérete (átmérő és magasság):
2 x 1-es nagyságú köpöly (6 x 5 cm)
2 x 2-es nagyságú köpöly(5 x 4,5 cm)
2 x 3-as nagyságú köpöly (4,5 x 4 cm)
2 x 4-es nagyságú köpöly (3,6 x 3 cm)

A köpöly anyaga: üveg
A szivattyú anyaga: műanyag

Csomagolás:
8 üvegköpöly és pumpa bőröndben

 

Vélemény 2

Elena
2023.9.13.

A csomagolás rendben volt, az üveg köpölyök jól felszívják a bőrt és jól tartanak...elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Violeta
2023.6.28.

Legjobb köpölyök, a vákuum nagyon jól tart hosszabb használat esetén is, ellentétben a műanyagokkal. Az egyetlen hátrány, hogy mivel üvegből készültek, a nem elegendő figyelmesség miatt széttörhetnek. Örülnék, ha egyenként/darabonként is megtalálnám őket, nem csak készletben, hogy pótolni tudjam azokat, amelyek széttörtek.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot