Vinil kesztyű VINYL CLASSIC 100db

Vinil kesztyű VINYL CLASSIC 100db

1 614 Ft
1 271 Ft ÁFA nélkül

										
									
									
+
-
1 614 Ft
1 271 FtÁFA nélkül

A klasszikus vinil kesztyűk kézvédelemként alkalmasak a leggyakoribb tevékenységekhez. Jó ár/minőség arányt biztosítanak. Polivinil-klorid paszta gyantából készülnek. Nem tartalmaznak gyorsítót, latexet, port, ezért alkalmazásuk pontosabb megközelítést igényel.

A vinil kesztyű puha, rugalmas, kényelmes viselet és gyengéd a bőrhöz. A kesztyűk 0,07 mm vastagok, így kellő védelmet nyújtanak a nem igényes tevékenységekhez. Szakadásállóak és átlagos szúrásállósággal rendelkeznek.

Használat: Vegye fel a kesztyűt száraz kézre, és használat után alaposan mosson kezet, vagy használjon alkoholos fertőtlenítőt.

Csomagolás:
  • 100 db
  • a doboz mérete 220 x 125 x 65 mm
  • a kesztyűt 10 és 30°C közötti hőmérsékleten tárolja
Folyadékok behatolásával szembeni ellenállás:
  • legalább 60 perc: epoxigyanta, fermage, nátrium-hidroxid, sósav, izopropanol, motorolaj, dízel, zsíroldó, perklór-etilén, savo, hígító 6006, szupermafraszol, toluol
  • maximum 45 perc: alkohol, asztali olaj
  • maximum 30 perc: műszaki benzin
  • még 15 perc sem: hígító 6000, aceton

Figyelmeztetés: Ne érintse meg kesztyűvel a forró tárgyakat, és legyen különösen óvatos, ha éles tárgyakkal dolgozik. A kesztyűk nem nyújtanak védelmet a vegyszerek ellen.

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot