Akupresszúrás masszázsgyűrű

Akupresszúrás masszázsgyűrű
Akupresszúrás masszázsgyűrű
Akupresszúrás masszázsgyűrű
Akupresszúrás masszázsgyűrű

Akupresszúrás masszázsgyűrű

725 Ft
571 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
725 Ft
571 FtÁFA nélkül

Kicsi, de ügyes. Apró segédeszköz rozsdamentes acéldrótból, amely kis háromszögekbe formált. A gyűrű elmozdításával az ujjon, masszírozza és stimulálja az akupresszúrás pontokat. Amennyiben naponta számítógépen dolgozik, gitáron játszik, masszíroz, gyakran végez kézimunkát vagy állandóan hideg a keze, ez a gyűrű megfelelő társ lesz az Ön számára. A kis méretének és súlyának köszönhetően, bárhol elfér – autóban, kézitáskában, iskolatáskában vagy akár az íróasztalon is.

Az akupresszúrás gyűrű előnyei:
  • fokozza a vérkeringést és az újjak jobb vérellátását
  • javítja az újjak és az ízületei mozgékonyságát
  • a fáradt újjak relaxációja
  • akupresszúrás pontok masszírozása
  • fokozza a koncentrációt és agytevékenységet
  • oldja a stresszt és az idegességet – javasolt az olyan emberek számára, akik rágják a körmüket
  • fokozza az energia és a nyirok áramlását – segít a zsibbadt és duzzadt ujjak esetén

Felhasználás: Fokozatosan húzza fel minden ujjára és ismételten, lassan görgesse fel s alá az ujjain. Egy ujján napi 5-10 percet használja, kb. 30 másodpercet egy ujjon. A gyűrű nem alkalmas az egésznapos viseletre! Ne használja sérült vagy sebes bőrön.

Anyaga: rozsdamentes acél
Mérete: univerzális

Vélemény 9

Elisabeta
2023.9.30.

Megkaptam a csomagot. Benne a Magnézium olaj használati utasítása volt? A masszázs gyűrűvel elégedett vagyok. Két panasz van a családomtól, a gyűrűk szétestek.

0.0.0.
velvesa
Jaroslav
2023.9.15.

Az indiai utazásaimról hoztam két masszázs karikát, kb. 6 évet bírtak ki intenzív használat mellett. Ezek, amelyeket most itt vásároltam, hasonlóan néznek ki, azonban nem olyan hatékonyak, mint amihez voltam szokva, ugyanis puhább anyagból készültek és nem biztosítják a kellő masszázsnyomást.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Sajnos, biztosan nem ugyanaz a termék, mint amit Indiából hozott, minden esetben a gyűrűvel végzett masszázs érezhető és az ujjon láthatóak a gyűrű viselése utáni jelek.

2023.9.18.
velvesa
Kata
2023.9.1.

Rendben volt minden, azt kaptam, amire számítottam. Elégedett vagyok a termékkel és a webshoppal is.

0.0.0.
velvesa
Jakub
2023.6.13.

Az elvárás szerint

0.0.0.
velvesa
Kata
2023.2.22.

Sajnos pár nap után elszakadt.

0.0.0.
velvesa
Beáta
2023.2.2.

a termék azt nyújtja, ami elvárható tőle, azt viszont tökéletesen..

0.0.0.
velvesa
Dobóczky
2022.11.4.

Az arany színűt választottam, már többször rendeltem családtagoknak, rokonoknak is ajándékba... mindenki dícséri. Nagyon jó a fáradt ujjak maszírozására.sőt lábujjakra is. Én mindenkinek ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Ilona
2022.6.1.

Az ezüst színűt rendeltem. Apró és hatékony, a munkába hordom magammal. Nagyon kellemes vele masszírozni. Mindenkinek ajánlom, aki megerőltető manuális munkát végez.

0.0.0.
velvesa
Marika
2022.5.30.

Ezt a gyűrűt teljesen véletlenül találtam, miközben a masszőröknek szóló kínálatukat néztem. Az arany mellett döntöttem. Az egész napos munka után használom, amikor az ujjaim fáradtak és gyengék. Kis dolog, de tud segíteni ;)

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot