Masszázsolaj tartó tok övvel

Masszázsolaj tartó tok övvel

2 900 Ft
2 283 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
2 900 Ft
2 283 FtÁFA nélkül

Praktikus tok masszázskozmetikumok számára a hozzá tartozó övvel. Segítségével a masszázsolaj mindig kéznél van. Nagyra fogja értékelni ezt a segítőeszközt, amelynek köszönhetően a teljes testmasszázs sokkal gördülékenyebb. A masszőrfelszerelés nélkülözhetetlen részét képezi, különös képpen alkalmas mobil masszőrök számára és mindazoknak, akik különféle sporteseményeken vagy céges rendezvényeken masszíroznak. A masszázsolajat nem kell többé keresnie, nem esik le és nem folyik ki.

A csomag tartalmaz egy 300 ml-es palackot is adagolóval, masszázsolajhoz vagy gélhez. A tok és az öv is szilárd textil anyagból készül, csattal rögzítve. Az övhurok szélessége 4,5 cm, ezért használhatja más övvel is vagy választhat más rögzítési módot.

Méretek
tok: kb. 24 x 8, 5 x 5 cm
öv: maximális hossza 110 cm / szélessége 2,5 cm

Vélemény 10

Annamaria
2024.6.5.

Elégedett vagyok a termékkel és a szállítás is gyors volt.

0.0.0.
velvesa
DINU
2024.2.26.

NAGYON JÓ TERMÉK

0.0.0.
velvesa
Mehes Tiberiu
2023.10.31.

Szétszedett varratok. Mit mondhatni még? Mindjárt a kicsomagolás után varrni kezdtem.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, kérjük ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, a reklamációt a lehető leggyorsabban megoldjuk.

2023.10.31.
velvesa
Martina
2023.10.2.

Nagy elégedettség

0.0.0.
velvesa
Liliana
2023.9.6.

A termékekkel nagyon elégedett vagyok! Ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Marius
2023.7.26.

Kiváló ár minőség arány. A termék nagyon jó

0.0.0.
velvesa
Pavel Veselý
2023.6.19.

Kiváló, az olaj mindig kéznél van

0.0.0.
velvesa
Maseur Terapeut Aurel
2023.2.1.

Jó és újra megrendelem majd

0.0.0.
velvesa
Rusu Maricela Vica
2022.9.22.

Nagyon hasznos. Praktikus.

0.0.0.
velvesa
Draghici Daniel
2022.8.15.

Kiváló

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot