Állítható félhenger párna masszázshoz

Állítható félhenger párna masszázshoz
Állítható félhenger párna masszázshoz
Állítható félhenger párna masszázshoz
Állítható félhenger párna masszázshoz
Állítható félhenger párna masszázshoz

Állítható félhenger párna masszázshoz

5 790 Ft
4 559 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
5 790 Ft
4 559 FtÁFA nélkül

A masszírozás közben használható a térdek, boka, fej támasztására. A henger nagy sűrűségű haszivacsból készült. Kárpitozása kiváló minőségű, könnyen tisztítható puha tapintású műbőrből - úgynevezett soft touch. Ez a fajta műbőr könnyen tisztítható.

A problémamentes karbantartás és a többoldalú felhasználása teszik a görgőt nélkülözhetetlenné minden masszőr számára.

Mérete: 55cm x 7,5cm.

Vélemény 11

Cirja Ioan
2023.6.28.

Nagyon elégedett vagyok a rendelt termékkel.

0.0.0.
velvesa
Rucsandra Obretin
2023.3.2.

A félhenger nem elegendően magas, hogy megfelelően alátámassza a bokát, főként azoknál, akik cipőmérete nagyobb, mint 40. A magasságot improvizálnom kell. Kicsit kompaktabb is lehetne. Ez visszajelzés a kezelés után különbözően magas emberektől.

0.0.0.
velvesa
Eliška
2022.11.3.

Mint termék jó, csak a színe kicsit más, mint a fényképen, sárga árnyalatú. Ágyam és hengerpárnám is van ebben a színben, a félhenger párna színe kicsit eltérő, de nem számít, a lényeg, hogy használható.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Igen, az egyes gyártási szériák színben kicsit különbözhetnek. Megértését köszönjük.

2022.11.3.
velvesa
Márk
2022.8.24.

Tökéletes félhenger párna masszázshoz. Jól tartja a bokát, nem túl nagy, nagyon praktikus.

0.0.0.
velvesa
Valentin
2022.7.21.

Szuper termék

0.0.0.
velvesa
Laura
2022.7.4.

Nagyon elégedett vagyok a kiszállított termékekkel!! A hölgy vendégek kényelmesen és biztonságban érzik magukat főként azért, mert könnyen lehet fertőtleníteni

0.0.0.
velvesa
Peter Sýkora
2022.5.8.

a félhengerek nagyon praktikusak és hasznosak

0.0.0.
velvesa
Enzo
2022.4.6.

jó, elég széles, nem lógnak le a férfiak lábai has és fej alá is

0.0.0.
velvesa
Monica
2024.9.30.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
luba
2023.10.24.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Lucia
2023.2.14.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot