Ambiens világítás masszázságyakhoz
A LED világítási rendszer kellemes és hangulatos légkört teremt a belső térben. Elsősorban masszázságyak megvilágítására szolgál, és a masszázságyon alul található fafelületekre szerelik. Ezen kívül irodák, éttermek, recepciók díszvilágításra is alkalmas. A világítási rendszert háztartásokban is használják - például a konyhaszekrény, a nappali falának, a polcok, a munkaasztal vagy az ágy megvilágítására.
A háttérvilágítás színhőmérséklete 3500K, ennek köszönhetően lágy, meleg fényt biztosít a szobákban, amely kíméletes a szemhez, és pihentető légkört biztosít otthon vagy a wellness eljárás során. A világítás fényerejét a tápkábel részét képező kézi vezérlővel szabályozhatja.
A világítási rendszer két 70 cm hosszú LED szalagot tartalmaz, amelyek alumínium szerkezetbe vannak beágyazva. A csomag tartalmaz egy csatlakozó kábelt LED szalagokhoz, egy kábelt fényerőszabályzóval, egy 2 m kábelhosszúságú hálózati adaptert és egy fához való önmetsző csavarkészletet.
A biztonsági funkció az automatikus kikapcsolás 12 óra folyamatos működés után. A világítás intenzitását beállító vezérlő kerekének elforgatásával újra aktiválhatja a világítást.
Szerelési útmutató:
Helyezze a fénycsíkokat megfelelő helyre a masszázságy alján lévő fa felületre. A hevederek rögzítéséhez használja a csomagban található önmetsző csavarokat. Ha nem ismeri a falap vastagságát, és attól tart, hogy az önmetsző csavar hegye túllépheti azt, akkor a beszereléshez használhat kétoldalas ragasztószalagot. Ez akkor is érvényes, ha a világítást bútorra vagy olyan felületre szereli fel, amelyet nem akar csavarokkal károsítani. Dugja be a csatlakozó kábeleket a csatlakozókba, csatlakoztassa az adaptert a hálózatra, és a kézi vezérlővel állítsa be a világítás erősségét.
Technikai paraméterek:
Hálózati csatlakozás: AC/DC adapter 2 m kábelhosszúsággal
Bemenet: 100-240 V⁓, 50/60 Hz, 0,32 A max.
Kimenet: 12 V, 1 A, 12 W
Színhőmérséklet: 3500K
Súly: 260 g
Csatlakozó kábel hossza: 27 cm
Kábelhossz kézi vezérlővel: 63 cm
Kapcsolódó termékek
Vélemény 1
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
Hihetetlen, minőségi, ellenálló, gazdaságos, hasznos és hatékony, a valóságnak megfelelő leírással. Ezt a terméket abszolút szeretem!