Comfort elektromos melegítő alátét

Comfort elektromos melegítő alátét

17 390 Ft
13 693 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
17 390 Ft
13 693 FtÁFA nélkül

Kellemes meleg a masszázságyon vagy az ágyban. Ideális azok részére, akik gyakran fáznak, télen szeretnék  felmelegíteni ágyukat, betegség esetén vagy ha vendége meleget igényel.

A masszázs egész ideje alatt az alátét kellemes meleget biztosít az ügyfelek számára. Beépített automatikus túlmelegedés elleni védelem - az alátét automatikusan kikapcsol, ha túlmelegszik.

A szabályozó kapcsolóval a három hőmérsékleti szint könnyen szabályozható. A vezérlő a tápkábel része, így a melegedés szintjét beállíthatja Ön, vagy az ügyfél saját magának.

Az alátétet a sarkokhoz varrott széles rugalmas szalagokkal könnyen rögzítheti a masszázságyhoz.

A 185 x 75 cm méret tökéletesen illeszkedik a legtöbb standard méretű masszázsasztalhoz.

 

Vélemény 17

Katarína
2024.11.5.

tényleg nagyon gyors szállítás, kiváló termék

0.0.0.
velvesa
Adi
2024.10.10.

Lassan melegszik fel és a maximális melegítési intenzitás nem annyira magas. Az 1-től 10-ig skálán....maximálisan 6-ra melegszik fel.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, ha az alátét nem melegít az elképzelése szerint, akkor visszaküldheti vagy másik darabra cserélheti.

2024.10.14.
velvesa
Zuzana
2024.4.5.

Szuper, még jobb, mint amire számítottam és nagyon gyors szállítás.

0.0.0.
velvesa
Constantin
2024.2.23.

Nagyon elégedett vagyok !!!

0.0.0.
velvesa
Adéla Gutterová
2023.12.14.

Kitűnő alátét, gyorsan felmelegszik és kiválóan melegít a masszázs egész ideje alatt. A vendégek nagyon dícsérik.

0.0.0.
velvesa
Sergiu
2023.11.7.

Jó termék, viszonylag gyorsan felmelegszik (2,3 perc). Azonban szükséges figyelembe venni néhány apró részletet. Elsősorban azt szertném mondani, hogy a követekező pontok nem függnek össze a termék minőségével, hanem a funkcionalitásával, ezért adtam neki 5 csillagot és nem kevesebbet. 1) ha nem rendelkezik szalonnal és az emberekhez haza jár masszírozni, az alátét az olajtól mindenképpen bezsírosodik. Emiatt a varróval csináltathat szövet, vagy műbőr huzatot attól függően, milyen összeget szeretne befektetni, amellyel az alátétet befedi és megvédi a zsírosodástól. Lehet jó lenne, ha a gyártó elgondolkodna ezen már az elején, hogy a leírásban azt írja, hogy alátét a masszázságyra (vagy valami hasonló), nem elektromos takaró, amellyel este betakarózik, 2) abban az esetben is, ha nem rendelkezik szalonnal, hogy a tápkábel elég röviid, gondolom 1 méter, és előfordulhat, hogy ha a vendéghez haza megy, nem fogja tudni úgy beállítani az ágyat, hogy a kábel elérjen az elektromos csatlakozóhoz és felmelegítse az alátétet. Ebben az esetben ajánlom a 3-méteres hosszabbítót. Továbbá úgy gondolom, hogy a gyártónak gondolnia kellett volna arra, amikor gyártotta a terméket, hogy a kábel kicsit rövid lehet, és legalább 2,3 méteresre csinálhatta volna, hogy ne kelljen hosszabbítoval járkálni. 3) Örülnék, ha az alátétet valamilyen hordozható csomagolással küldenék, hogy ne kelljen csinálni külön, vagy hálóban hordani az alátétet. Röviden :) a terméket ajánlom azzal, hogy elsődleges befektetést igényel.

0.0.0.
velvesa
Denisa B
2023.11.7.

Kiváló termék, hűvös időben nagyon tetszik a vendégeimnek ahogy az alátét melegít, ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Maria Capatina
2023.11.1.

Kitűnő, azt vártam, hogy arckivágás is lesz rajta. De tényleg jó!

0.0.0.
velvesa
Nicoleta Gavriș
2023.10.30.

Én elégedett vagyok ezzel a termékkel, azonban a vendégeim még jobban elégedettek. Mindig meleg és kényelmes masszázságy várja őket. Nagyon ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Marinela
2023.1.24.

Elégedett vagyok. Azt vártam, hogy a felmelegedés ideje rövidebb lesz, amúgy tetszik.

0.0.0.
velvesa
Gabriela
2022.11.30.

A termékkel nagyon elégedett vagyok. Ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Orsi
2022.11.23.

Tökéletesen illeszkedik a nagyobb és kisebb ágyamhoz is. Megfelelően működik. Kellően mellegít, nem éget a magassabik fokozatban sem. A kábel elég hosszú. Vendégeim imádják. Nagyon jó választás volt. Ajánlom másnak is.

0.0.0.
velvesa
Anet
2022.9.30.

Kitűnő dolog, tökéletesen illeszkedik, a kábel éppen elegendő...Funkcióját 5re teljesíti. Köszönöm.

0.0.0.
velvesa
Petre
2022.9.30.

Nagyon jó minőségű termék, ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Lívia
2022.4.6.

Az alátétet gyakran használom munka közben és egyet vásároltam otthonra is. A vendégek nagyok szeretik. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Ľubica
2022.4.1.

A barátom ajánlotta a melegítő alátétet a masszázságyra, nagyon praktikus főleg a téli hónapokban és az idősebb vendégek számára. Soha nem tudtam ilyet találni, de az önök webáruháza nem okozott csalódást! A méretei pontosan megfelelenek az ágyamra és a használata egyszerű.

0.0.0.
velvesa
AuroraMassage
2022.2.23.

Ezt az alátétet mindjárt karácsony után rendeltem, inkább csak kíváncsiságból és ez volt az egyik legjobb befektetés. Semmi sem ér fel a felmelegített masszázsággyal. Főleg télen. A vendégeim nagyon örültek és az ő elégedettségük felbecsülhetetlen.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot