Elektromos ágy Lipt® Camino Denver

Elektromos ágy Lipt® Camino Denver

494 321 Ft
389 229 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

+
-
494 321 Ft
389 229 FtÁFA nélkül
Jelenleg elkelt
Kézbesítési információ

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

Modern elektromos háromrészes ágy állítható fej- és lábtámlával. Változatosságának köszönhetően nem csak masszázsra, hanem gyógytornára, szépségszalonba vagy orvosi rendelő vizsgáló ágyaként is alkalmas.

Az ágy magassága lábvezérlővel állítható, két gombbal a fel-le mozgatáshoz.

A fejtámla dugóval ellátott arcnyílással van felszerelve, és manuálisan lefelé 35°-os és 87°-os szögig pozícionálható. A lábtámasz 20°-ban felfelé és 50°-ban lefelé állítható, ami lehetővé teszi, hogy az ágyból szék legyen terápia vagy masszázs céljából. A gázrugókarok a lábtámasz mindkét oldalán találhatók a kényelmes irányítás érdekében.

Az ágy rendkívül puha és rugalmas és tartós PVC/PU bőrrel van kárpitozva.

A szerkezet kulccsal zárható, ami akkor is lekapcsolja a motort az áramellátásról, ha az ágy csatlakozik a hálózathoz. Az ágy akkor sem mozdul el, ha véletlenül megnyomja a lábkapcsolót, például tisztítás közben.

Technikai paraméterek

Az ágy méretei

 

Szélesség

73,5 cm

Hosszúság

198 cm

Fejtámla

73 cm

Ülő rész

51 cm

Lábtámla

70 cm

Kárpitvastagság

6 cm

Egyéb paraméterek

Magasságállítás

46 - 95 cm

Teherbírás

270 kg

Vezérlő

láb kétgombos

Kerekek az elülső részben

nem

Az ágy súlya

69 kg

Színek

Műbőr

krémszínű

 

réti zöld

Szerkezet

fehér

Állítható fejtámla arcnyílással

Az ágy felső részén egy kivágás található az arc számára, amelyet az ágy színével kárpitozott dugó borít, és 35°-os szögben dönthető és 87°-os szögben megemelhető. Ez a pozíció kényelmes ülőhelyzetet tesz lehetővé a vendég számára, megtámasztott háttal.

“

Állítható lábtartó

A lábtámasz mindkét oldalán lent található karok a dőlésszabályozáshoz. A lábtámasz finoman 20°-os szögben megemelhető és 50°-os szögben lehajtható. Ez lehetővé teszi az ágy nagyon változó beállítását a különböző típusú terápiákhoz vagy mobilitási tesztekhez.

“

Kényelmes kárpitozás

Nagyon puha tapintású, rugalmas, színtartó és strapabíró műbőr borítja, 6 cm-es kárpittal, közepesen kemény habbal. Az ágy nem csak praktikusan elhelyezhető, de nagyon kényelmes is.

“

Lábvezérlő két gombbal

Két nyílgombbal vezérelheti az ágy mozgását fel és le. A lábpedál lehetővé teszi az ágy magasságának megváltoztatását anélkül, hogy meg kellene törölnie az olajos kezét. Az ágy 46 cm-re süllyeszthető, ami alacsonyabb vagy kevésbé mobil vendégek számára is elegendő. Nem kell az ágyra felugorniuk, hanem kényelmesen leülhetnek. A legmagasabb, 95 cm-es pozíció kellően kényelmes munkamagasságot jelent még a magasabb masszőrök számára is.

“

Erős és csendes motor

Az ágy teherbírása akár 270 kg, még nehezebb vendégeket is kezelhet rajta. A nagyobb teherbírásnak köszönhetően a terapeuta gond nélkül támaszkodhat a vendég testére a masszázs és a manipulációk során. Az ágy alsó részében csendes és megbízható motor kapott helyet, mely szükség esetén kulccsal zárható. Ekkor az ágy magassága nem állítható.

“

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot