BEURER HK 25 elektromos melegítő párna
Kényeztesse az érzékeit a Beurer párnával. A 3 hőbeállításnak és a finom mikroszálas felületnek köszönhetően ez a gyorsan melegítő alátét hőt és kényelmet kínál a hűvösebb hónapok alatt is.
A Beaurer elektromos melegítő párna folyamatos meleget és kényelmet kínál, mégpedig a finom mikroszálak által, amelyek segítenek a bőrének lélegezni. A BSS túlmelegedési védelemnek és az elektronikus hőszabályozásnak köszönhetően, ezen melegítő párna használatánál, 3 hőbeállításból választhat, mégpedig cca. 45 - 75°C tartományban.
A biztonságról a Beurer Safety Systém – túlmelegedés elleni védelem gondoskodik. Ezen rendszernek köszönhetően, az alátét azonnal kikapcsol, ha észleli, hogy a hőspirál az alátét belsejében károsodott és kiégés veszélye áll fenn. Az automatikus kikapcsolás pedig kikapcsolja a párnát, megközelítőleg 90 perc után.
A párna méretei: 40 x 30 cm. Optimális kompakt méretek – egyszerűen tárolható. Ezen Beaurer melegítő berendezés karbantartása nagyon egyszerű. A mikroszálakból álló huzat biztonságosan mosható a mosógépben, 30 fokon.
Pihenjen meg egy nehéz nap után. Kényeztesse magát, mint egy wellness központban kellemes meleg által, Beurer minőségben!
Jellemzők és műszaki adatok:
- 3 hőbeállítás
- BSS túlmelegedés elleni védelem
- automatikus kikapcsolás cca. 90 perc után
- pontos elektronikus hőszabályozás
- megvilágított hőbeállítás
- leválasztható kapcsoló
- pamut huzat
- mosógépben történő mosás lehetősége 40°C-on
- méret cca.: 40x30 cm
- 100W
Öko-Tex: ezen berendezéshez használt textília, teljesíti az Öko-Tex Standard 100 legszigorúbb ökológiai követelményeit, megerősítve a Hohenstein Research Institute által.
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot