Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75

Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75
Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75
Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75
Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75
Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75

Elektromos melegítő takaró BEURER HD 75

33 269 Ft
26 196 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
33 269 Ft
26 196 FtÁFA nélkül

A BEURER HD 75 melegítő takaró kellemesebbé és melegebbé teszi a pihenést a téli időszakban. A takaró otthoni használatra készült, a masszázs- és szépségszalonokban is alkalmas a vendégek kényelmének javítására. A puha, bolyhos és kellemes tapintású felső plüss anyag kényelmes térzetet biztosít.

A melegítő takaró kivehető kapcsolóval rendelkezik, mosógépben max 30°C-on is mosható.

A könnyen állítható hőmérséklet-szabályozó hat hőmérsékleti módot kínál.

Használat közben a biztonságot az automatikus kikapcsolás funkció garantálja, amely 3 óra működés után kikapcsolja a takaró melegítését.

A Beurer HD 75 melegítő akaró az új "Green Planet" sorozatba tartozik, amely a környezetbarát termékeket képviseli. A takaró ökológiailag 100%-ban újrahasznosított anyagból, a kapcsoló pedig 50%-ban újrahasznosított anyagokból készült. A Beurer fűtőtakaró textíliái megfelelnek az Öko-Tex Standard 100 ökológiai követelményeinek.

Jellemzők és műszaki adatok:
  • 100%-ban újrahasznosított anyagból készült takaró
  • kivehető kapcsoló
  • 6 melegítési fokozat
  • automatikus kikapcsolás 3 óra után
  • 30°C-ig mosógépben mosható
  • Öko-Tex 100 tanúsítvány
  • teljesítmény: 90 - 110 W
  • hálózati működés: 220 - 240 V, 50 - 60 Hz

Méretek: 180 x 130 cm
Súly: 2 kg


Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot