Hűsítő krém magnéziummal SPORT SOS 200ml
Akár a természetben jár, akár a kedvenc sportját űzi, ne felejtse el, hogy mindig legyen kéznél a SPORT SOS magnézium tartalmú hűsítő krém. Nyugtatja a feszült izmokat és ízületeket, kiváló elsősegélyként működik fájdalom esetén.
A SPORT SOS krém összetétele kifejezetten a sport és az aktív életmód szerelmeseinek készült, akiknek gyors és hatékony regenerációra van szükségük. A krém mentolt tartalmaz az azonnali fájdalomcsillapításért, természetes gyömbér- és árnika kivonatot, amelyekről köztudott, hogy jótékony hatással van az izmokra és az ízületekre, valamint magnéziumot, amely energiával látja el a szervezetet, támogatja az immunrendszert és a megfelelő izomműködést.
Használat: A krém könnyen felvihető, nem hagy zsíros érzetet. Vigye fel a kívánt helyre és masszírozza be. Használható edzés előtt, alatt vagy után a regeneráció támogatására. Használja naponta többször szükség szerint.
Figyelmeztetés: Kerülje a krém szembe vagy nyálkahártyába jutását. Gyermekek elől elzárva tartandó. Használat közben bizsergés és enyhe szúró érzet léphet fel, ami a magnézium felszívódásának normális megnyilvánulása.
Tárolás: Szobahőmérsékleten, magas hőmérséklettől védve.
Csomagolás: 200 ml
Összetétel (INCI): Aqua, Glycerin, Helianthus, Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnesium Chloride, Glyceryl Stearate, Menthol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cocos Nucifera Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate, Isostearyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Oil, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Butylene Glycol Cocoate, Cetearyl Alcohol, Arnica Montana Flower Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopherol, Ethylcellulose, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Potassium Chloride, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot