Magnéziumpelyhek fürdőbe 1000g
Készítsen pihentető fürdőt az ŐsiMagnesium természetes magnéziumpelyhekkel és töltse fel a napi magnézium adagját. A magnézium létfontosságú szerepet játszik szervezetünk minden sejtjének működésében, így megfelelő bevitele elengedhetetlen általános jólétünkhöz. Szükséges a normál izomműködéshez, hozzájárul az idegrendszer egészséges működéséhez, energiával látja el, támogatja az immunrendszert és oldja a stresszt.
A kálium és magnézium jó arányának köszönhetően az ŐsiMagnesium magnéziumpehely a mellékvesék működését is támogatja. A magnézium forrása ezekben a pelyhekben az ősi Zechstein-tenger. Ez egy több száz méterrel a földkéreg alatt rejtőző terület. Elhelyezkedése és a modern környezet mindenféle negatív hatása ellen védettsége miatt tiszta magnézium-klorid forrás.
Használat: Oldjon fel 250-300 g pelyhet vízben (60 l víz, ideális esetben 28-45°C hőmérsékletű), és lazítson legalább 20 percig. Ismételje meg a fürdőt hetente 2-3 alkalommal. Lábfürdőhöz oldjunk fel 150-250 g pelyhet vízben. A lábfürdőt teljes testfürdővel váltogathatja.
Csomagolás: 1000 g
Figyelmeztetés: A terméket tartsa távol a gyermekektől (3 év alatti gyermekek számára nem alkalmas). A pelyheket kizárólag külső használatra szánják, kerülje a szemmel és nyálkahártyával való érintkezést.
Összetétel: Aqua, Magnesium Chloride, Magnesium Sulfate, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Calcium Chloride
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot