Kókusz növényi masszázsolaj 1000ml

Kókusz növényi masszázsolaj 1000ml

7 200 Ft
5 669 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
7 200 Ft
5 669 FtÁFA nélkül

A masszázsolaj gazdag összetétele pozitív hatással van a bőr rugalmasságának és rugalmasságának helyreállítására. Javítja a bőr szerkezetét, feltölti a finom ráncokat, segít lassítani a bőr öregedési folyamatait és megelőző hatású a striák kialakulása ellen. A kókuszmasszázs olaj alkalmazása után a test bőre puha, nyugodt és táplált marad.

A masszázsolaj alapanyaga a 100%-ban természetes kókuszolaj, mely antioxidáns és bőrfiatalító hatással bír. A kókuszolajban található béta-karotin és B-vitaminok hozzájárulnak a bőr egészségesebb barnulásához, valamint a napozás utáni gyorsabb regenerálódáshoz.

A masszázsolaj szőlő-, repce-, olíva-, ricinus- és mandulaolajat is tartalmaz. Ezek az olajok antibakteriális, gyulladáscsökkentő és hidratáló hatásúak.

A kókusz növényi masszázsolaj bármilyen típusú masszázshoz és mindennapi testápoláshoz alkalmas. Főleg száraz és érett bőrre fejt ki jótékony hatást. Finom, édes aromájú, amely javítja a hangulatot és segít lecsillapítani a lelki feszültséget vagy a stresszes érzéseket.

Használat: Az eljárás megkezdése előtt rázza fel az üveget. Először vigye fel a masszázsolajat a kezére, hogy felmelegítse. Ezután vigye fel a testére, és kezdje el masszírozni. A kókuszolaj természetes tulajdonsága, hogy normál tárolás során 24-25°C-ig szilárd halmazállapotot tart fenn. Ezért szilárd anyag vagy pelyhek maradhatnak a palack alján. Ez a tulajdonság nincs hatással a minőségére. Ahhoz, hogy az olaj visszanyerje folyékony állapotát, a palack tartalmát rövid ideig fel kell melegíteni, például meleg vízzel teli edénybe merítve.

Tárolás: A masszázsolajat tartsa száraz, sötét helyiségben, 5-25°C hőmérsékleten.

Összetétel (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Coconut Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Parfum, Benzyl benzoate, Benzyl salicylate, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronellal, Coumarin, Citronellol, Cinnamal

Csomagolás: 1 l

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot