Masszázspárna BEURER MG 149
Élvezze a teljes értékű masszázst otthona kényelmében a német Beurer cég masszázspárnájával, amely a Shiatsu - hagyományos japán terápia, amely az érintés és az ujjnyomás gyógyító hatását alkalmazza, elvén működik.
Az ujjak nyomását 4 masszázsfej nyomása helyettesíti.
Párban forognak, az óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányban.
Univerzális és ergonomikus kialakítása a vállak, a nyak, a hát és a lábak masszírozására használható. Annak érdekében, hogy a lehető legkényelmesebben érezze magát a masszázs során, lehetősége van további melegítési, illetve világítási funkció kiválasztására. A párna felülete kellemes tapintású.
Ha ülőmunkát végez és szeretné a párnát a munkába vinni, akkor egy csattal záródó pánt segítségével biztonságosan rögzítheti a masszázspárnát az üléshez vagy a fej- és nyaktámlához.
Használati tipp
Helyezze a párnát megfelelő pozícióba. Finoman nyomja a párnára a masszírozni kívánt testrészt. Ha biztos abban, hogy kényelmes helyzetben van, teljesen terhelheti a párnát.
A lazító és masszírozó hatás sokkal nagyobb lesz, ha teljesen ellazul és ráhangolódik a pihenésre. A kellemes légkör és a nyugodt légzés is jobb élményt nyújt. A masszázs hatásának kellemesnek és nyugtatónak kell lennie. Amint kényelmetlenül érzi magát, változtassa meg a testhelyzetét, a párnára történő nyomást vagy hagyja abba a masszázst.
Nem ajánlott a párnát 20 percnél tovább használni. Ezen idő után az izmok túlstimulálódnak, ami végül feszültséget és fájdalmat okoz a megkönnyebbülés helyett.
Jellemzés és fontos paraméterek:
A készülék típusa: masszázspárna
Megnevezés: MG 149
Gyártó: Beurer (Németország)
Tápellátás módja: hálózati csatlakozás
Beállítási lehetőség: 1 masszázs mód
Automatikus kikapcsolás: igen
Szín: szürke-piros
Teljesítmény: 12 W
Méretek: 33 x 20 x 11,5 cm
Súly: kb. 1,41 kg
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot