BEURER MG 100 masszírozó berendezés
A Beurer MG 100 masszírozó berendezéssel a német Beurer gyártótól, valódi megnyugtató és relaxációs ütögetős masszázst élhet át, közvetlen az otthona kényelméből.
A Beurer MG 100 masszírozó berendezés segítséget nyújt a stressz és a feszültség csökkentésében egy fárasztó nap után. A masszírozó fej, a hatékony és ritmikus mozgásával, biztosítja a merev izmok tökéletes ellazulását. Lehetőséget kínál 3 típusú programból és a minőségi masszázs 5 intenzitásából választani.
A programok közé tartozik a Relax, amely egy megnyugtató és folyamatos masszázst biztosít, a Vital amely a masszázsok intenzív és pulzáló formáját nyújtja és a harmadik típus az Active amely mélységi és pulzáló relaxációs masszázst biztosít.
Nem hiányozhat az infravörös fény sem, amely megerősíti a masszázsok hatékonyságát és felmelegíti a mélységi izmokat. Kedvező hatásokkal dicsekedhet, amelyek feloldják a merev izmokat, javítják a bőr vérkeringését és a fájdalom ellen hatnak. Aktiválható önmagában vagy a masszírozó programokkal, ahol segítséget nyújt a masszázs hatékonyságának a javításában.
A Beurer MG 100 masszírozó berendezés pozitívan hat a meghúzott izmok ellazítására, a vérellátási problémáknál és a fáradság tüneteivel szemben is. A több masszázs-kiterjesztésnek és a folyamatosan állítható intenzitásnak köszönhetően épp olyan masszázzsal kényeztetheti magát, amilyenre csak szüksége van.
A csomagolás 2 cserélhető kiterjesztést tartalmaz. A csúszásmentes és ergonómiailag formázott fogantyú biztosítja a tökéletes manipulációt a berendezéssel és Ön nyugodtan élvezheti az egész test relaxációs masszázsát.
Jellemzők és műszaki adatok:
- masszírozó berendezés infravörös fénnyel
- masszázs intenzitás 5 fokozata
- 2 kiterjesztés
- 4 program (start, aktív, vitál, relax)
- 2 fogantyú
- az infravörös fény külön is kikapcsolható
- kék alulvilágítás és a kiválasztott program megjelenítése
- 20 W
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot