Strongpower krém 100g

Strongpower krém 100g

2 990 Ft
2 354 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Masszázskrém a hatóanyagok egyedülálló kombinációjával. Különösen ajánlott a térd, könyök, váll és a hátgerinc területére. Azonnali ellazítás és felfrissülés fizikai megterhelés, sportolás után illetve mozgásszervi fájdalom esetén.

Strong Power masszázskrém:
  • ellazítja az izmokat
  • felgyorsítja az izmok, inak és ízületek regenerálódását
  • segít mozgásszervi problémák esetén
  • a mentol intenzív illata a krém alkalmazása után külön hatással bír - felszabadítja az orrüreget

A krém fő összetevői kétfázisú hatással rendelkeznek - a bőrre történő felvitel után a mentol hűsítő, helyi érzéstelenítő és fájdalomcsillapító hatása nyilvánul meg. Ezt azonnal a  metil-szalicilát hatása követi, amely sekenti, felmelegíti a bőrt és a szöveteket és enyhíti a fáradtságot.

Használat: Óvatosan masszírozza az érintett területre naponta 3-4 alkalommal, amíg felszívódik. Fizikai tevékenység előtt az izmok előkészítése és felmelegítése edzés után az izmok, inak és az ízületek ellazítása, izomláz ellen,  fájdalom enyhítése. Alkalmas fáradtság és nehéz láb érzete esetében.

Figyelmeztetés: Ne alkalmazza a nyálkahártyára, a szem környékén, nyílt sebekre és sérült bőrre. Gyakori és hosszú távú alkalmazás esetén a bőr érzékenyen reagálhat a krémre. Az első használat előtt próbáljon ki kis mennyiségű krémet az alkarján. Olyan reakciók esetén, mint pl, viszketés, bőrpír vagy kiütések, mossa le az érintett területet langyos vízzel, szappannal és ne használja a krémet.

Összetevők: Aqua, metil-szalicilát, mentol, poliszorbát_80, eugenol, fenoxietanol, etilhexiglicerin, karbomer, trietanolamin

Vélemény 2

Lenka
2022.12.27.

A termékkel és a szállítással is meg vagyok elégedve.

0.0.0.
velvesa
Eni
2022.11.30.

Ajánlom.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot