Természetesen formázott lávakövek Trigger Point 2db

Természetesen formázott lávakövek Trigger Point 2db

6 790 Ft
5 346 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Két, nagyjából azonos méretű (5-7 cm) természetesen formázott bazaltkő, trigger pontok masszírozására.

Az indító pontok fizikai és pszichológiai stressz, helytelen mozgási szokások, helytelen testtartás, sportolás vagy az izmok túlterhelése következtében jönnek létre. Ez csomót (trigger pontot) hoz létre az izomban, amely fájdalmat és feszültséget okoz közvetlenül az érintett területen, vagy amely egyéb problémákat, például fejfájást, fülzúgást stb. indít el.

A trigger pont masszázshoz alkalmas kövek ék alakúak, és a hő és a megfelelő nyomás együttes hatására segítenek enyhíteni a helyi fájdalmat és feszültséget.

A lávakövek a perui vulkáni folyómedrekből származnak, és a kézzel megmunkált lávakövekkel ellentétben ezeket a folyómederben lévő természeti erők formálják, így változatosabb formákat eredményeznek. A kövek vulkáni eredetüknek köszönhetően nagy hőtároló képességgel rendelkeznek.

A felmelegített lávakövekkel végzett masszázs felmelegíti és mélyen ellazítja az izmokat, elősegíti a lelki és fizikai ellazulást és hozzájárul az általános regenerációhoz. A lávakövek pozitív hatással vannak a vendégre és a terapeutára is. A masszőr keze is felmelegszik és ellazul az eljárás során.

A csomagolás tartalma:
  • 2x kiváltó kő (5-7 cm)

A megadott méretek hozzávetőlegesek. Mivel nincs utólagos feldolgozás természetesen formázott lávakövekkel, minden kő egyedi formával és mérettel rendelkezik.

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot