Elektromos ágy Lipt® Camino Cabell

Elektromos ágy Lipt® Camino Cabell

519 509 Ft
409 062 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

+
-
519 509 Ft
409 062 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 4 db (2024. 11. 25 Önnél)
Kézbesítési információ

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

Három részes elektromos ágy állítható fej- és lábtámlával. Használható masszőr vagy kozmetikus szalonban, gyógytornásznál vagy orvosi rendelőben vizsgáló ágyként.

Az ágy magassága lábkapcsolóval állítható, két gombbal a fel és le mozgatáshoz.

A fejtámla dugóval ellátott arcnyílást tartalmaz. A fejtámla kézzel 40°-os szögben állítható felfelé és 75°-os szögben lefelé. A hosszú lábtámasz 80°-os szögig emelhető, a kényelmes irányítás érdekében mindkét oldalon a megfelelő karok találhatók. Az ágy nagyon variálható, és többféle lehetőséget kínál a vendég elhelyezésére, hogy a masszázs vagy a terápia a lehető leghatékonyabb legyen.

A kárpitozáshoz használt PVC/PU műbőr rendkívül puha tapintású,rugalmas és tartós.

A biztonság érdekében a szerkezet kulccsal van felszerelve. A reteszeléssel leválasztja a motort az elektromos hálózatról, így az ágy nem mozdul el a lábpedál akaratlan megnyomására (például tisztítás közben), még akkor sem, ha az ágy az elektromos hálózatra van csatlakoztatva.

Technikai paraméterek

Az ágy méretei

 

Szélesség

73,5 cm

Hosszúság

198 cm

Fejtámla

43 cm

Középső rész

51 cm

Lábtámla

100 cm

Kárpitvastagság

6 cm

Egyéb paraméterek

Magasságállítás

46 - 95 cm

Teherbírás

270 kg

Vezérlő

kétgombos lábi

Kerekek az elülső részben

nem

Az ágy súlya

82 kg

Színek

Műbőr

krémszínű

 

charcoal

Szerkezet

fehér

Állítható fejtámla arcnyílással

Az ágy felső részén dugóval letakart arckivágás található. A fejrész állítható, 75°-os szögben dönthető és 40°-os szögben emelhető.

“

Állítható lábtartó

A lábtámasz 80°-os szögben emelhető, a kézi emelésvezérléshez szükséges karok alul a lábtámasz két oldalán találhatók.

“

Kényelmes kárpitozás

A tartós, rugalmas, színtartó és nagyon puha tapintású műbőr 6 cm-es közepesen kemény hab kárpitozást takar. Az ágy nagyon kényelmes még hosszabb masszázsok és terápiák során is.

“

Lábvezérlő két gombbal

A két gombbal felfelé és lefelé mozgatható lábvezérlő lehetővé teszi az ágy magasságának megváltoztatását anélkül, hogy meg kellene törölnie olajos kezét. Az ágy legalacsonyabb helyzete 46 cm, ami mozgássérült vagy alacsonyabb magasságú vendégek számára is elegendő. Az ágy maximum 95 cm magasságra emelhető, ami még magasabb masszőrök számára is kényelmes munkavégzést biztosít.

“

Erős és csendes motor

Az akár 270 kg-os teherbírás lehetővé teszi, hogy a masszőr gond nélkül rátámaszkodjon a vendég testére vagy végezzen manipulációkat az ágyon. A szerkezet alsó részében található csendes és megbízható motor szükség esetén kulccsal zárható, ilyenkor az ágy magassága nem változtatható.

“

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot