Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)

Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)
Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)
Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)
Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)
Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)
Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)
Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)

Lipt® HL-01 masszázsasztal (Alumínium)

74 990 Ft
59 047 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
74 990 Ft
59 047 FtÁFA nélkül

Modern masszázságy alumínium szerkezettel

Alacsony súly megbízható stabilitással kombinálva – ezek a jelen masszázságy minden bizonnyal szívesen látott jellemzői. Ehhez a még a Lipt HL-01 típusnál, hozzáadható a gyors összecsukás és szétnyitás lehetősége, ami az ötletesen megtervezett acélzsinórok rendszerének köszönhetően egy további előny a masszázsasztal mobilitása szempontjából. Az alumínium szerkezetnek köszönhetően a masszázságy súlya rendkívül alacsony – csak 11,5 kilogramm. Az alacsony súlynak és egyszerű szétnyitásnak köszönhetően, ezen típusú masszázságy főleg azon masszőrök számára felel meg, akik látogatják az ügyfeleiket. Választhat a kék, krémszínű vagy elegáns fekete kivitelezések közül.

“

A magasság hozzáigazítása nagyon fontos

Azért, hogy a masszőr megfelelő hozzáféréssel rendelkezzen, szükséges a masszázságy ügyfélhez igazítása. Ezt az eltolható foglalatok egyszerű beállítása által érheti el a masszázságy lábain, amelyek reteszekkel vannak ellátva. A masszázságy magasságilag 60-81 cm-ig állítható, miközben a nyolc fokozat három centiméterenként változtatható. Szintén egyszerűen állítható a fejtámla dőlése és magassága, a masszázs nagyobb kényelméhez. Erre egy egyszerű gyorskapcsoló mechanizmus szolgál.

“

A finom kárpitozás kellemessé teszi a masszázst

A Lipt HL-01 masszázságy, egy minőségi, lágy "Soft Touch" műbőrrel kárpitozott, amely nagyon egyszerűen tisztítható. A kellemes érzés eléréséhez, a bélés egy magas sűrűségű és 4 cm vastagságú, kényelmes molitánhabbal van ellátva. A fejtámla az ügyfél szármára nagyon kényelmesen van megoldva és varrások úgy lettek elhelyezve, hogy ne nyomják az ügyfél arcát, a teljes szabás pedig biztosítja a fej kényelmes, s egyúttal stabil megtartását. Nem hiányozhat az arcnyílás sem, amely közvetlen a szerkezetben van elhelyezve és egy fedéllel zárt, amely szükség esetén egyszerűen eltávolítható.

“

Gazdag tartozékok és egyszerű szállítás

A masszázságy ára gazdag tartozékokat is tartalmaz, amelyek magukba foglalják a hordtáskát, fejtámlát, fejtámla tartót és kéztámlát is. A táskában a termék védve van főleg a műbőr, de a további részek mechanikai károsodásaival szemben is. Minden hozzáadott tartozék, egyszerűen elhelyezhető a szíjjakkal ellátott hordtáskában, a masszázsasztal belső terében. Ezen minőségi terméknél természetesség a kétéves jótállás is.

“

Méreta kicsomagolás után

Szélesség

68cm

Szabályozható magasság

60 - 81 cm

Hosszúság

184 cm

Hosszúság fejrésszel

217 cm

Méreta becsomagolás után

Szélesség

93 cm

Magasság

68 cm

Vastagság

18 cm

Egyéb paraméterek

Habszivacs vastagsága

4 cm

Teherbírás dinamikus

130 kg

Teherbírás statikus

250 kg

Súly tartozékok nélkül

11,5 kg

 

Vélemény 2

VIP Masszázs Oktatási Stúdió
2023.3.27.

Az oktatásaimon használom.Nagyon strapabíró, megbízható, szép színekben kapható ágy.

0.0.0.
velvesa
Dávidné Holes Marianna
2022.4.10.

Szuper kényelmes, masszív, erős ágy. Kicsit nehézkes behelyezni a hordtáskába. Imádom én is és a vendégeim is.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot