Masszázs alátét 200 x 120 cm

Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm
Masszázs alátét 200 x 120 cm

Masszázs alátét 200 x 120 cm

59 990 Ft
47 236 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
59 990 Ft
47 236 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2025. 4. 2 Önnél)
Kézbesítési információ

A kényelmes masszázs alátét 4 cm vastagságú, sűrű habszivacssal van bélelve. A huzat minőségi puha műbőrből – ún. soft touch- ból készült, amely érintésre nagyon kellemes. Széthajtott állapotban elengendő teret biztosít masszázsra a kliensnek és a masszőrnek egyaránt 200 x 120 cm-en.

A masszázs alátét alkalmas főleg a thai masszázshoz, Shiatsu-hoz, de más masszázs technikákhoz is, amelyeket a talajon végeznek. Az alátét a méreteinek köszönhetően alkalmas tornához és rehabilitációs gyakorlatokat végző klienseknek is.

Az alátétet három részbe lehet összehajtani. Az egyszerű kezelhetőség és hordozhatóság érdekében a termékhez ingyenesen táskát is mellékelünk.

Méretek:
széthajtva: 200 x 120 x 4 cm
összehajtva: 120 x 67 x 12 cm

Vélemény 2

Anonim vásárló
2025.3.6.

Ez a termék masszírozáshoz tényleg kiváló! Nagyon örülök, kényelmes és masszírozás közben nem nyom a térd és nincs hideg a talajtól. Minőségi kivitelezés, így lehet, hogy sokáig kitart majd.

0.0.0.
velvesa
Salón Z.
2022.4.12.

Ilyen nagyobb méretet kerestünk. Nemcsak masszírozunk, hanem kisebb worshopokat is szervezünk 10 személyig. Jó rajta masszírozni és ülni is és könnyen tárolható. A táska miatt is vásároltuk, két helyiségünk van és gyakran kell az alátétet hordozni. Szerintünk praktikus.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot