Shiatsu masszázspárna MG 135

Shiatsu masszázspárna MG 135

29 990 Ft
23 614 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
29 990 Ft
23 614 FtÁFA nélkül
Raktáron a beszállítónál (Önnél 3 - 5 napon belül)
Kézbesítési információ

A Shiatsu Beurer MG 135 párna olyan elektronikus masszázseszköz, amelyet a hát, nyak, váll és a láb ellazító és regeneráló masszírozására tervezték.
Belsejében két pár masszírozófej található, amelyek egyszerre forognak az óramutató járásával megegyező és azzal ellentétes irányba, szimulálva a hagyományos kínai shiatsu masszázstechnikát.

A párna hatékonyan serkenti a nyirokrendszert, a vérkeringést és enyhülést nyújt a nyak, a kar, a hát alsó vagy a comb feszült vagy merev izmainak. A masszázs során alkalmazhatja az infravörös fény és a hő funkcióját, mely növeli a kényelmet és erősíti a masszázs hatásait.
A Shiatsu masszázspárna tökéletes pihenést és kikapcsolódást biztosít. Vezérlése egyszerű, így akár otthon is használható.

A párnahuzat levehető és mosógépben mosható (30°C-ig).

Használat:
A tápkábel segítségével csatlakoztassa a masszázspárnát a konnektorba, majd helyezze a masszírozni kívánt testrész alá. A gombbal bekapcsolja a párnát, ekkor érezni fogja a fejek forgását.
A fejek forgásirányának megváltoztatásához nyomja meg ugyanazt a gombot. Az infravörös fény és a fűtés funkció aktiválásához nyomja meg a második gombot. A párna kikapcsolásához nyomja meg és tartsa lenyomva a bekapcsológombot.
A masszázs ajánlott hossza 15 perc, amely idő után a készülék automatikusan kikapcsol. Ha folytatni szeretné a masszázst, újra bekapcsolhatja a készüléket.

Paraméterek:
Méretek: 40 x 40 x 10 cm (magasság x szélesség x vastagság)
Súly: 1,8 kg
Teljesítmény: 18 W
A huzat színe: szürke

Csomagolás:
Shiatsu masszázspárna
Hálózati tápkábel
Levehető huzat

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot