Masszázsolaj tartó tok DUO övvel

Masszázsolaj tartó tok DUO övvel

4 990 Ft
3 929 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 990 Ft
3 929 FtÁFA nélkül

Praktikus tok két masszázstermék számára övvel és cipzáras zsebbel. A masszőrnek két különböző masszázskészítmény (masszázsolaj, gél vagy krém) kombinációja áll egyszerre rendelkezésre. Nagyra fogja értékelni ezt a segítőeszközt, amelynek köszönhetően a teljes testmasszázs sokkal gördülékenyebb. Ideális beauty masszázsnál is, amikor speciális olajat kíván használni a test problémás részeire. A masszőrfelszerelés nélkülözhetetlen részét képezi, különös képpen alkalmas mobil masszőrök számára és mindazoknak, akik különféle sporteseményeken vagy céges rendezvényeken masszíroznak. A masszázsolajat nem kell többé keresnie, nem esik le és nem folyik ki és mindig van elegendő mennyiség.

A csomag tartalmaz 2 x 300 ml-es palackot is masszázskészítmények számára adagolóval. A tok és az öv szilárd textil anyagból készül, csattal rögzítve. Az öv tépőzárral és szegeccsel van biztosítva, az övhurok pedig  4 cm széles, ezért használhatja más övvel is vagy választhat más rögzítési módot.

Méretek
tok: kb. 22 x 18 x 5 cm
öv: maximális hossza 140 cm, szélessége 4 cm
cipzáras zseb: kb. 8 x 15 x 2 cm

Vélemény 4

Miriam
2024.7.29.

Szuper dolog. Mobil masszőr vagyok és nincs mindenkinek otthon helye az ágyra és főként nem még futkosni az olajért.

0.0.0.
velvesa
Drăghici Daniel
2023.6.1.

Szuper termék. Valóban praktikus és hasznos egyaránt.

0.0.0.
velvesa
Erika
2022.5.10.

12 éve masszírozok. A tok szuper és észrevették a vendégek is, hogy a masszírozás menete kellemes. Nem futok félre. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.11.2.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot