DELUXE szalon
A masszázsszalon megnyitásakor a masszőrnek sok intéznivalója és gondja van. Csomagunkban nemcsak olyan termékeket talál, amelyeket a szalon normál működése során fog használni, hanem számos terméket a masszázs nagyobb kényelme és a masszázsszalon kellemes légköre érdekében. És mindezt kedvező áron.
Ha más színű masszázságyat, hengert és félhengert szeretne, kérjük, adja meg ezt a rendelés megjegyzésében. Paraván esetében bármely háromrészes paraván választható a fotóvászon kategóriából. Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, szívesen segítünk a választásban
A csomag tartalma:
- 1. Masszázságy Lipt® D-05V
- 2. Hordtáska masszázságyhoz
- 3. Állítható félhenger párna masszázshoz
- 4. Állítható henger párna masszázshoz
- 5. Soft-touch habszivacs fejtámlához
- 6. Comfort elektromos melegítő alátét
- 7. Alap masszázsolaj 5 l
- 8. Mandulás masszázsolaj 1l
- 9. Olaj adagoló 1 l
- 10. Masszázsolaj tartó tok DUO övvel
- 11. Masszázsolaj melegítő Lipt® Evolve - Trio
- 12. Csepp diffúzor 400ml
- 13. Eukaliptusz illóolaj 10ml
- 14. Narancs illóolaj 10ml
- 15. Levendula illóolaj 10ml
- 16. Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (2 db)
- 17. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (3 db)
- 18. Egyszer használatos lepedő 500m x 80cm
- 19. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm (10 db)
- 20. Törölköző 30x50cm (10 db)
- 21. Törölköző 50x100cm (10 db)
- 22. Fürdőlepedő 70x140cm (10 db)
- 23. Velox Foam Extra 1l
- 24. Papucs (10 db)
- 25. Izomrendszer FÉRFI 50,8x66 cm
- 26. Emberi csontváz - felépítményi rendszer 50,8x66cm
- 27. Ágyéki csigolyák keresztcsonttal és farkcsonttal életnagyságban
Kapcsolódó termékek
Vélemény 1
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
Észszerű befektetés. Egy megrendelés berendezte az egész masszázsszalont mindennel, ami a gyakorlatban szükéges. A színeket és a paravánt ki tudtam választani, amit nagyra értékelek. A vendégek meg vannak elégedve a légkörrel, ugyanúgy, mint én is. Ajánlom :)