DELUXE szalon

DELUXE szalon

390 195 Ft
307 240 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

A masszázsszalon megnyitásakor a masszőrnek sok intéznivalója és gondja van. Csomagunkban nemcsak olyan termékeket talál, amelyeket a szalon normál működése során fog használni, hanem számos terméket a masszázs nagyobb kényelme és a masszázsszalon kellemes légköre érdekében. És mindezt kedvező áron.

Ha más színű masszázságyat, hengert és félhengert szeretne, kérjük, adja meg ezt a rendelés megjegyzésében. Paraván esetében bármely háromrészes paraván választható a fotóvászon kategóriából. Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, szívesen segítünk a választásban

A csomag tartalma:

  • 1. Masszázságy Lipt® D-05V 1. Masszázságy Lipt® D-05V
  • 2. Hordtáska masszázságyhoz 2. Hordtáska masszázságyhoz
  • 3. Állítható félhenger párna masszázshoz 3. Állítható félhenger párna masszázshoz
  • 4. Állítható henger párna masszázshoz 4. Állítható henger párna masszázshoz
  • 5. Soft-touch habszivacs fejtámlához 5. Soft-touch habszivacs fejtámlához
  • 6. Comfort elektromos melegítő alátét 6. Comfort elektromos melegítő alátét
  • 7. Alap masszázsolaj 5 l 7. Alap masszázsolaj 5 l
  • 8. Mandulás masszázsolaj 1l 8. Mandulás masszázsolaj 1l
  • 9. Olaj adagoló 1 l 9. Olaj adagoló 1 l
  • 10. Masszázsolaj tartó tok DUO övvel 10. Masszázsolaj tartó tok DUO övvel
  • 11. Masszázsolaj melegítő Lipt® Evolve - Trio 11. Masszázsolaj melegítő Lipt® Evolve - Trio
  • 12. Csepp diffúzor 400ml 12. Csepp diffúzor 400ml
  • 13. Eukaliptusz illóolaj 10ml 13. Eukaliptusz illóolaj 10ml
  • 14. Narancs illóolaj 10ml 14. Narancs illóolaj 10ml
  • 15. Levendula illóolaj 10ml 15. Levendula illóolaj 10ml
  • 16. Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (2 db) 16. Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2  (2 db)
  • 17. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2 (3 db) 17. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2  (3 db)
  • 18. Egyszer használatos lepedő 500m x 80cm 18. Egyszer használatos lepedő 500m x 80cm
  • 19. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm (10 db) 19. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm  (10 db)
  • 20. Törölköző 30x50cm (10 db) 20. Törölköző 30x50cm  (10 db)
  • 21. Törölköző 50x100cm (10 db) 21. Törölköző 50x100cm  (10 db)
  • 22. Fürdőlepedő 70x140cm (10 db) 22. Fürdőlepedő 70x140cm  (10 db)
  • 23. Velox Foam Extra 1l 23. Velox Foam Extra 1l
  • 24. Papucs (10 db) 24. Papucs  (10 db)
  • 25. Izomrendszer FÉRFI 50,8x66 cm 25. Izomrendszer FÉRFI 50,8x66 cm
  • 26. Emberi csontváz - felépítményi rendszer 50,8x66cm 26. Emberi csontváz - felépítményi rendszer 50,8x66cm
  • 27. Ágyéki csigolyák keresztcsonttal és farkcsonttal életnagyságban 27. Ágyéki csigolyák keresztcsonttal és farkcsonttal életnagyságban

Vélemény 1

Ráchel
2022.4.30.

Észszerű befektetés. Egy megrendelés berendezte az egész masszázsszalont mindennel, ami a gyakorlatban szükéges. A színeket és a paravánt ki tudtam választani, amit nagyra értékelek. A vendégek meg vannak elégedve a légkörrel, ugyanúgy, mint én is. Ajánlom :)

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot